I Am Not a Witch
Rungano Nyoni onderzoekt Zambia’s onbekende “heksenkampen” en combineert op meesterlijke wijze komedie, tragedie en betoverende beelden. I Am Not a Witch portretteert een opstandig jong meisje en levert scherpe kritiek op de onderdrukking en corruptie van vrouwen door toerisme, media en bijgeloof.