It Must Be Heaven
Elia Suleiman ontsnapt uit Palestina op zoek naar een alternatief vaderland. De belofte van een nieuw leven verandert in een comedy of errors: hoe ver hij ook reist, van Parijs tot New York, steeds herinnert iets hem aan thuis.
De Palestijnse regisseur-schrijver-ster Elia Suleiman charmeert met zijn Panama hoed en bril in deze absurde alledaagse vignetten die op indringende wijze nadenken over ‘de staat’. Van Nazareth tot Parijs en New York, dit beweeglijk festijn bevat ook een hilarische cameo van Gael García Bernal!