Lake Tahoe
Nadat hij is gecrasht met de auto gaat tiener Juan op zoek naar hulp. Hij loopt een excentrieke monteur, een aspirant-punkzangeres en een kungfu-fanaat tegen het lijf. Hun vreemde werelden dwingen hem het verdriet onder ogen te zien waarvoor hij tot nu toe op de vlucht was.
Met Diego Cataño, uit Duck Season, in de hoofdrol, verwerkt Fernando Eimbcke in zijn tweede film een mislukt avontuur uit zijn eigen leven tot een stedelijke zwerftocht. Door middel van surrealistische scènes komen de verlaten straten van Puerto Progreso tot leven met eigenaardigheden.