Lucille, een introverte elfjarige, woont met haar ouders die zorgen voor het zwembad waarin ze wonen. Door de eigenaardigheid van deze plek, die lijkt op een vliegende schotel, vormt zich een vreselijke angst in Lucille’s geest.