Op een Halloween-kermis steelt een jonge vader het konijn van een goochelaar om indruk te maken op zijn tienjarige zoon. De spanning van de kleine diefstal verdwijnt snel wanneer de jongen de taak krijgt om zichzelf, zijn vader en zijn nieuwe huisdier veilig thuis te brengen.
Alle Americana-charmes schitteren in dit gedurfde debuut van de New Yorkse filmmaker Rachel Walden. Een man en zijn kind navigeren langs geluk, risico’s en angsten tijdens een chaotische roadtrip in een film die voortgestuwd wordt door prachtig 16mm-beeldmateriaal en meeslepende, hectische montage.