In dit betoverend werk roept Léa Mysius de krachten van water, vuur en lucht op. Een queer liefdesverhaal staat centraal in deze unieke coming-of-age fantasie, gedragen door de innemende Adèle Exarchopoulos. Magie stroomt door dit mystieke familieportret over groei, verlangen, vooroordelen en wraak.