Jacques Audiards verhaal over vriendschap, seks en romantiek herenigt co-scenarist Céline Sciamma met haar Portrait of a Lady on Fire ster Noémie Merlant. Verfilmd in zacht zwart-wit en gesitueerd in een divers deel van Parijs, is dit een tedere en hypermoderne ode aan de stad van de liefde.