Love at Sea
Een begraven schat uit de schaduwzijde van de nouvelle vague. Dit poëtische enigma vangt op gevoelige wijze de jonge liefde doorheen veranderende seizoenen. Love at Sea, drie jaar lang gedraaid in kleur & zwart-wit, is een elliptisch wonder, en het eerste meesterwerk van de Franse auteur Guy Gilles.