Michael Clayton
A high-priced law firm brings in their “fixer,” Michael Clayton, when one of their lawyers has a breakdown, putting a multi-billion dollar class action suit in jeopardy. Clayton finds himself torn between his desire to do the right thing and a pressing need to pay off spiralling personal debts.