Diane Kramer ontsnapt uit de kliniek bij Lausanne waar ze werd opgesloten en wordt nu gedreven door één obsessie: de bestuurder van de beige auto vinden die haar leven op zijn kop heeft gezet. Met een paar bezittingen, een beetje geld en een wapen begint ze haar tocht naar Evian.