Mr. Kaplan
Nadat Jacob Europa ontvluchtte naar Uruguay tijdens WO II, kon hij een rustig leven opbouwen. Nu hij 76 is, vraagt hij zich af wat zijn leven betekend heeft. Kort daarna, ontdekt hij een mysterieuze Duitser op een nabijgelegen strand, en vat hij het plan op om deze ondergedoken Nazi te ontmaskeren.