Oh, Hi!
Het eerste romantische weekendje weg van Iris en Isaac loopt op een totaal onverwachte manier in de soep.
Als een goedgelovige single brengt Molly Gordon overtuigend geïmproviseerde dialogen en steeds hilarischer emotionele misstappen, waarmee ze de absurditeit van de hedendaagse datingcultuur blootlegt. Deze rom-com over het vinden van een partner in het tijdperk van de apps is urgenter dan ooit.