Een opzichtige, übercamp ‘nudie cutie’, met een scenario van beruchte regisseur Ed Wood: we zijn verkocht! Maar wacht, er is meer. Het bevat het Amerikaanse medium Criswell (van Plan 9 from Outer Space). Een overvloed aan stripteases en een aantal echte kostuums. Kortom: een cultklassieker!