Permanent Vacation
De jonge, vervreemde Aloysius Christopher Parker heeft geen thuis, geen school en geen baan. Hij zwerft door een leeg Manhattan op zoek naar zingeving en leeft zijdelings langs excentriekelingen en vagebonden – ontsnappend aan datgene wat hem lijkt te achtervolgen.