Bella gaat vanuit Zweden naar Los Angeles met de droom om de volgende pornoster te worden, maar haar meedogenloze ambitie brengt haar in steeds gevaarlijker situaties. Bella worstelt om haar droom van empowerment te verzoenen met de realiteit van de donkere kant van haar branche.
Pleasure is het verfrissende, compromisloze regiedebuut van Ninja Thyberg met de krachtige bravoure-vertolking van actrice Sofia Kappel als middelpunt. Een onverbloemde exploratie van vrijheid, ambitie en consent in de pornofilmindustrie, die oude taboes omtrent sekswerk probeert te doorbreken.