Gefascineerd door de belofte van transcendentie in een chaotisch geluidslandschap, is deze techno-nocturne een meeslepende zoektocht naar zelfvervulling. Rave On bootst de pulserende beats en snel knipperende lichten van Enter the Void na, maar dan voor het Berlijn van de jaren 2020.