Reprise
Erik en Philip zijn beste vrienden en willen schrijver worden. Terwijl Erik zijn manuscript door de uitgevers wordt geweigerd omdat hij te weinig talent heeft, wordt Philip van de ene op de andere dag een jonge ster in de Noorse literaire gemeenschap. Al snel botsen hun dromen met de realiteit.
De eerste film in Joachim Trier zijn “Oslo Trilogie” is een energiek en aangrijpend portret van twee schrijvers wier ambities worden uitgedaagd door de beproevingen van het leven. Overgoten met een punk-sausje verkent Reprise de belofte en het gevaar van het vervullen van creatieve verlangens.