Opzienbarende verhalen over kartelcriminaliteit en klassenspanningen in Mexico worden elliptisch met elkaar verweven in dit unieke debuut van Natalia López Gallardo, die monteur was van Lisandro Alonso’s en Carlos Reygadas’ films. Ze won in Berlijn de Zilveren Beer Juryprijs voor dit urgente drama.