Robinson's Place
Kleingeestige jongens, platvloerse praatjes, ordinaire oneliners: deze onfatsoenlijke kroegentocht door Montmartre doet de pit van de Nouvelle Vague-genoten naïef lijken. Met een uniek charme legt regisseur Jean Eustache de onsamenhangende kant van de cafécultuur uit de jaren 60 bloot.