Rocco and His Brothers
Een matriarch en haar zonen verhuizen uit het verarmde zuiden van Italië naar Milaan op zoek naar een beter leven in het industriële noorden. Maar naarmate ze hoger op de sociale ladder komen, worden de familiebanden verbroken en de liefde van Rocco voor een prostituee drijft zijn broer tot misdaad.
Regisseur Luchino Visconti en superster Alain Delon komen samen! Als een echo van de gloriedagen van het neorealisme treft Rocco beiden op hun hoogtepunt, waardoor een episch, tijdloos arthouse drama ontstaat. Nu te zien in zijn gerestaureerde glorie! Winnaar van de Speciale Juryprijs in Venetië.