Rodéo
Dit gewaagde debuut van Lola Quivoron won de Coup de Coeur van de jury van Un Certain Regard in Cannes. Met zijn unieke setting in de wereld van motorstuntrijders is Rodeo een spannend stadsdrama dat met volle kracht door alle genreconventies heen breekt.