Sonne
Drie tienermeisjes in Wenen filmen zichzelf terwijl ze in een hijab twerken op muziek. Wanneer de video viraal gaat, neemt Yesmin, de enige Koerdische van het groepje, afstand van haar cultuur. Ondertussen ontmoeten Nati en Bella twee jonge Koerdische patriotten, en dreigt de situatie te escaleren.