Spring Night, Summer Night
Deze bijzondere, vergeten Amerikaanse film speelt zich af in een aftands dorpje in Ohio. Het verkent de moeilijkheden van het verleden door een moeizame relatie. Door non-professionele acteurs in te zetten was Joseph L. Anderson’s jaren ’60 drama een melancholisch verhaal over wraak en bevrijding.