Steve
Hoofdonderwijzer Steve vecht voor het voortbestaan van zijn hervormingscollege terwijl hij zijn geestelijke gezondheid onder controle probeert te houden. Tegelijkertijd worstelt student Shy met gewelddadige neigingen en kwetsbaarheid, verscheurd tussen zijn verleden en zijn toekomstperspectieven.
Cillian Murphy en Tracey Ullman gaan de strijd aan met een groep jonge acteurs in deze prikkelende, spannende film, geschreven door romanschrijver Max Porter. Dit geladen drama schommelt tussen de celachtige stilte van gekwelde subjectiviteiten en de ontbranding van tieners-eigen kuddementaliteit.