Support the Girls
Lisa is de laatste die je zou verwachten in een ‘sportbar met curves’ langs de snelweg, maar als general manager van Double Whammies is ze van de zaak en haar klanten gaan houden. Ze verdedigt haar meisjes met hand en tand, maar op een moeilijke dag wordt haar optimisme op de proef gesteld.