Dezelfde cyborg uit de toekomst die ooit werd gestuurd om Sarah Connor te vermoorden, is nu gestuurd om haar zoon te beschermen en het voortbestaan van de mensheid te waarborgen. Deze keer krijgen ze echter te maken met een nog krachtigere cyborg.