The Beasts
Rodrigo Sorogoyen zijn aangrijpende thriller is gebaseerd op waargebeurde feiten en bouwt de spanning vakkundig op. Het is een nauwkeurig onderzoek naar hoe egoïsme het beoordelingsvermogen vertroebelt. De film bruist van de veranderende machtsdynamiek en het machismo-gehalte bereikt nieuwe hoogtes.