The Brand New Testament
God woont in een aftandse flat in Brussel met zijn vrouw en jonge dochter. Op een dag besluit zijn dochter te rebelleren tegen haar vader door zijn computer te hacken en naar iedereen op aarde het tijdstip van hun dood te lekken, voordat ze met haar 6 discipelen haar eigen evangelie gaat schrijven.