The Broken Circle Breakdown
Met een gedeeld enthousiasme voor Amerikaanse muziek en cultuur duiken Elise en Didier halsoverkop in een intense romance die zich zowel op als naast het podium afspeelt. Maar wanneer een onverwachte tragedie hun nieuwe gezin treft, wordt alles wat ze liefhebben op de proef gesteld.
Felix Van Groeningen’s verwoestende portret van een familie die bij elkaar komt en uit elkaar valt, raakt gevoelige snaren als een hartstochtelijk liefdeslied. Dit rauwe romantische drama, vol meeslepende muzikale optredens, springt tussen heden en verleden met de kracht van verlangen en spijt.