The Neon Demon
De 16-jarige Jesse verhuist naar Los Angeles om haar modellendromen na te jagen en al snel werkt ze samen met de beste ontwerpers en fotografen. Haar onschuld en jeugdigheid maken haar echter een doelwit van haar collega-modellen, die tot het uiterste willen gaan voor Jesse’s X-factor.
Na twee films met Ryan Gosling castte Nicolas Winding Refn de mooie Elle Fanning voor zijn hypnotiserende Neon Demon—een meeslepende en gestileerde aanklacht tegen de gruwelen van de modellenindustrie. Een visueel verbluffende, zelfbewuste satire.