The One-Armed Swordsman
Deze invloedrijke wuxia-klassieker maakte van zijn hoofdrolspeler Jimmy Wang Yu een grote ster. Met prachtige shots in studio soundstages tilt regisseur Chang Cheh met The One-armed Swordsman de huisstijl van de Shaw Brothers naar een niveau van kunst en abstractie.