The Phoenician Scheme
Een grotesk corrupte wereld wordt op miraculeuze wijze getransformeerd door contact met het goddelijke in Wes Andersons hartverwarmende traktatie. De transformatie van Michael Cera is een van de vele hoogtepunten in een zorgvuldig ontworpen universum dat vrolijk balanceert op het randje van chaos.