The Piano Teacher
De grote Isabelle Huppert is de intense, smeulende kern in dit verhaal over lust en obsessie wat Best Actress, Best Actor, en de Grand Prix op Cannes won. Het is een van Haneke’s populairste films, en een van de meest scherpe, verontrustende en psychologisch rijke drama’s van deze eeuw.