The Watchman
Ali Cherri’s angstaanjagende korte film glijdt snel van een sfeer van spanning naar surrealisme. De veelgeprezen Libanese beeldmaker maakt krachtig gebruik van nachtmerrieachtige beelden en creëert met aangrijpende kracht en zorgvuldigheid een poëtische allegorie voor de absurditeit van conflicten.