Things to Come
Nathalie is filosofiedocente op een middelbare school. Ze is gepassioneerd over haar werk en vindt het leuk om het plezier van denken over te brengen op anderen. Wanneer haar man aankondigt dat hij haar verlaat, moet Nathalie, met een vrijheid die haar wordt opgedrongen, zichzelf opnieuw uitvinden.
Things to Come van Mia Hansen-Løve verkent op een indringende wijze persoonlijkheid en identiteit en verweeft filosofie met het dagelijks leven. In een van haar meest aangrijpende rollen brengt Isabelle Huppert de spanningen tussen iemands privé- en intellectuele zelf meesterlijk tot leven.