Urchin
Mike, een dakloze man in Londen, worstelt om zich te bevrijden uit een cyclus van zelfvernietiging terwijl hij probeert zijn leven te beteren.
Rising star Harris Dickinson maakte indruk in Cannes met dit onverschrokken regiedebuut. Net als Agnes Varda’s Vagabond volgt dit niet-oordelende drama met belangstelling het moeizame pad van de aan lager wal geraakte hoofdpersoon, zonder hem te pathologiseren of te kleineren met medelijden.