Waiting
In het zuiden van Iran wordt een veertienjarige jongen elke dag naar het huis van een buurvrouw gestuurd om ijs te halen. Een meisje reikt hem het ijs door een deuropening aan, waarbij alleen haar met henna beschilderde hand zichtbaar is. Hij raakt bezeten door het verlangen om haar gezicht te zien.