Wall Engravings
Wall Engravings is een indringend portret van een gedoemde romance. De film danst tussen de sensualiteit van het moment en spookachtige herinneringen. Guy Gilles’ emotionele rijkdom komt in dit verhaal over passie en de melancholische ruïnes ervan tot uiting. Elke minuut voelt explosief aan.