Deze prachtige, verontrustende documentaire van de avontuurlijke Michael Glawogger reist van Thailand en Bangladesh tot Mexico. Het toont hoe het oudste beroep ter wereld verschilt in culturen. De eerlijke, intieme ervaringen van sekswerkers vormen het empathische centrum van deze bijzondere film.