Wiener-Dog
Een teckel raakt in haar korte leven de levens van een aantal vreemde figuren. Eerst leert ze een jongetje een paar bizarre levenslessen, voordat ze wordt opgevangen door de meelevende dierenartsassistente Dawn Wiener. Ze ontmoet ook een dolende filmprofessor en een verbitterde oudere vrouw.
Wiener-Dog volgt een teckelpup die opduikt in vier korte verhalen. Deze verontrustend grappige kijk op (on)geluk komt van de koning van de moderne malaise, en kan rekenen op een topcast met Greta Gerwig als de volwassen Dawn Wiener, het hoofdpersonage uit Todd Solondz’ Welcome to the Dollhouse.