Wuthering Heights
Earnshaw, een welwillende boer uit Yorkshire, neemt de dakloze Heathcliff in huis. Heathcliff ontwikkelt een gepassioneerde relatie met de dochter van Earnshaw, Catherine, onder argwaan van zijn zoon Hindley. Wanneer Earnshaw overlijdt, moeten de drie eindelijk hun intense gevoelens onder ogen zien.
Deze frisse en controversiële verfilming van Andrea Arnold (American Honey) ontdoet de klassieke Brontë-roman van zijn gotische en romantische versiering om de onderliggende rauwe passies aan het licht te brengen. Eén ding is zeker: deze film is net zo opwindend als een storm op de Yorkshire Moors!