"Wuthering Heights"
Tragedie slaat toe wanneer Heathcliff verliefd wordt op Catherine Earnshaw, een vrouw uit een rijke familie in het Engeland van de 18e eeuw. Dit is het begin van een intense en destructieve relatie tegen de achtergrond van de heidevelden van Yorkshire.
Emerald Fennell zet Jacob Elordi en Margot Robbie, de populairste sterren van dit moment, in deze losbandige bewerking van Emily Brontë’s meesterwerk. Charli XCX-akkoorden beleiden deze gulzige, maximalistische herinterpretatie van de wildste romance uit de westerse literatuur.