13 Tzameti
De spanning stijgt totdat hij explodeert in Géla Babluani’s strakke, sfeervolle noirfilm. Dit verhaal over een Georgische immigrant die pech heeft en worstelt om zijn gezin te onderhouden, is vastgelegd in strak zwart-wit en zit vol onverwachte wendingen en duivels filmische verbeeldingskracht.