Alice woont nog bij haar ouders en heeft de neiging om in haar dromen te leven om te ontsnappen aan haar sombere dagelijkse leven. Na een psychedelisch feestje heeft ze een ernstig fietsongeluk onder invloed. Zal dit haar de moed geven om volwassen te worden?
Flóra Anna Buda’s surrealistische, geanimeerde Cannes-winnaar gaat helemaal op in de glorieuze rommeligheid van jonge volwassenheid. Tegenover de, maar al te herkenbare, realiteit van financiële onzekerheid en andere volwassen blues, bevrijdt 27 de geest door middel van speelse fantasieën.