A Cambodian Spring
Het kostte de Ierse filmmaker Chris Kelly zes jaar om dit verslag van het Cambodjaanse conflict te voltooien. Met een onverwachte universaliteit en focus op de kracht van activisme tegen corruptie, vertelt deze rauwe documentaire over de opstand van een natie met gewelddadige geschiedenis.