Prinses Camélia, die op magische wijze volwassen is geworden, doorkruist een fantasmagorisch landschap van betoverde wezens, kobolden en geesten. Tijdens haar reis door deze surrealistische wereld krijgt ze te maken met een reeks angstaanjagende ontmoetingen en de gevaren van het patriarchaat.
Kunstenaar en filmmaker Niki de Saint Phalle, bekend om haar monumentale sculpturen, brengt de droomwereld van haar tweede film op levendige wijze tot leven. Kleurrijke glasvezelvormen, vuurspuwende draken en fallussen van gips bevolken dit surrealistische verhaal over onschuld en ervaring.