A Family Tour
Na het regisseren van The Mother of One Recluse wordt regisseur Yang Shu gedwongen in ballingschap te leven in Hongkong. Maar wanneer haar moeder een zware operatie moet ondergaan, plannen de twee vrouwen een ontmoeting in Taiwan, waar Yang met haar man en zoon een filmfestival zal bijwonen.
Een aangrijpende kijk op de onafscheidelijkheid van het politieke en het persoonlijke. Ying Liang put uit zijn eigen asielervaringen om dit moedige verhaal over een verbannen filmregisseur te vertellen. A Family Tour is een prachtig werk over familie, identiteit en de drang om ergens bij te horen.