A German Youth
De film die opent met Godard en sluit met Fassbinder moet wel een strijbare ziel hebben. Zonder audio-vertelling blijft deze collage van verbluffende archiefbeelden uit naoorlogs Duitsland alsnog een indrukwekkende, meeslepende overpeinzing over radicalisatie, wat vandaag de dag ook relevant is.