A White, White Day
Hlynur Pálmason’s (Winter Brothers) meeslepende tweede speelfilm markeert de komst van een belangrijke nieuwe stem in de internationale cinema. De film is een sudderend, diepgaand verhaal over rouw, geholpen door de hartverscheurende rol van Ingvar Eggert Sigurðsson.