Abouna
In dit intieme drama worden kindertijd en familie in al hun complexiteit geportretteerd, maar ook de staat Tsjaad en de vele problemen van het Centraal-Afrikaanse land worden onder de loep genomen. Mahamat-Saleh Haroun’s allegorische Brotherhood balanceert tussen het persoonlijke en het politieke.